Enkel drift med Kuba Admin – alt i en løsning!

Kuba Admin er en enkel digital løsning for små og mellomstore bedrifter samt foreninger, organisasjoner, sameier og borettslag med liten eller ingen fast administrasjon.

Kuba er et nyttig verktøy som gir styret og ledelsen god oversikt over alle administrative forhold. Alle oppgaver kan registreres med ønskede intervaller i systemet, og så vil varslingssystemet i Kuba hjelpe til med at daglige oppgaver og lovpålagte internkontrollrutiner blir husket, gjennomført og dokumentert på en god måte!

Kuba leveres også med en personalmodul som bl.a. har funksjoner for registrering av ferie, sykefravær, opplæring/kurs samt mange nyttige maler for arbeidskontrakter, medarbeidersamtaler osv. I Kuba-appen kan alle brukere utføre oppgaver og sjekklister på mobilen på en enkel måte!

I Kuba Admin har du følgende funksjoner

  • Daglige/ukentlige/månedlige oppgaver med sjekklister
  • Ansattoversikt med egen “Min side” for alle ansatte
  • Dokumentarkiv
  • Dokumentert opplæring
  • Kursoversikt
  • Ferie og sykefravær
  • Risikoanalyse og avviksregistrering
  • HMS-system inkl. HMS-håndbok
  • Personalhåndbok

Tilvalg

  • Kuba Flexi – Bedriftshelsetjeneste for selskaper med krav til BHT-tilknytning
  • Kuba Smilefjes – IK Mat-modul for hotell og restaurant
  • Kuba Kvalitetssystem – Kvalitetshåndbok, last opp og revider egne prosedyrer (ISO, Miljøfyrtårn, GDPR)
  • Kuba Bransjemoduler – Prosjekt, FDV, Kontroll m.fl.

Kuba Admin

Fra 400-/mnd*
  • Inkluderte funksjoner (Se under for full oversikt)

*Pris for inntil 2 ansatte for fullversjon med full tilgang til alle funksjoner. Mobil app er selvfølgelig inkludert uten tilleggskostnader. Faktureres forskuddsvis for 12 mnd. om ikke annet er avtalt.

Følgende funksjoner følger med: