Nytt salgsteam på plass

Kuba salgsteam som sitter på kontoret og jobber

Da er salgteamet på plass. Etter en hel uke med onboarding er de nå igang med å kontakte kunder der ute. Vi har utvidet arealene og fått omtrent dobbelt så stor plass. Det betyr at vi planlegger å ekspandere ytterligere. Dette blir veldig spennende. Det er allerede nye kunder på vei inn og det er […]

Mestringskurs i utbrenthet og stress

Bilde av gruppe mennesker som står på et fjell og hjelper hverandre opp

Vår samarbeidspartner Favne psykologbistand tilbyr nå mestringskurs i utbrenthet og stress. Fra overlevelsesmodus til vekst og utvikling De har skreddersydd et Mestringskurs i stress og utbrenthet for deg som vil ut av overlevelsesmodus, og finne tilbake til energien og gleden. De har en holistisk tilnærming dvs. de ser på hele livet ditt sammen med deg. […]

Vi tilbyr influensavaksine

Nærbilde av vaksine som blir tatt opp i en sprøyte av helsepersonell med hansker

Vi i KUBA tilbyr nå influensavaksine til alle våre kunder. Vi kommer ut til deres lokaler, enklere blir det ikke. For å redusere risikoen for alvorlig sykdom er det viktig at både barn og voksne i risikogrupper for alvorlig influensasykdom vaksinerer seg. Vaksinen er for alle, så du kan også ta den om du ikke […]

Pressemelding

Lars (Kuba) og Kjetil (Stormast) gjør et håndtrykk

Kuba og Stormast inngår strategisk samarbeid for å styrke vekst og innovasjon RIGGET FOR VEKST: F.v. Lars Olborg, daglig leder i Kuba med Anton Lorenz Bondesen, daglig leder i Stormast. Etter 13 år med suksess og kontinuerlig utvikling, er Kuba klare for neste kapittel i sin reise mot nye innovative løsninger for helse-, miljø- og […]

Eugene Holodov er ny i teamet

Eugene på kontoret

Vi har fått Eugene Holodov inn som ny utvikler i teamet. Eugene er flyktning fra Ukraina og bodde i Kharkiv frem til krigen brøt ut. Han bor nå i Sandefjord hvor han har fått språkopplæring på IT-avdelingen i Sandefjord kommune. Før han dessverre måtte avbryte IT-studiene hadde han tatt en ingeniørutdanning. Han er på grunn […]

Salgsleder og salgskonsulenter til teknologiselskap i Tønsberg

Vi ser nå etter en salgsleder til vårt kontor i Tønsberg. Vi ser etter deg som er lidenskapelig opptatt av salg og ledelse. Som salgsleder i Kuba får du ansvaret for å lede et team av ambisiøse og engasjerte salgskonsulenter. Du skal være navet i teamet og sørge for at salgskonsulentene får en fantastisk dag […]

Endringer i arbeidsmiljøloven fra 1. juli 2024

Endring i arbeidsmiljøloven fra 1.juli 2024. Fra 1.juli 2024 utvides kravene i arbeidsmiljøloven til hva som skal stå i arbeidsavtalen til ansatte. Kort fortalt skal arbeidsavtaler inngått etter 1. juli inneholde mange flere opplysninger enn de gjør i dag. Lovendringene gjelder blant annet nye krav til innhold i arbeidsavtalen, kortere frister, begrensninger i prøvetidsbestemmelsene og […]

5 tips fra vår bedriftsfysioterapeut

Sigurd i Kuba foran kontoret

5 tips fra vår bedriftsfysioterapeut. Visste du at den vanligste årsaken til fravær i arbeidslivet er muskel- og skjelettplager? Mye av dette kan forebygges med fokus på ergonomi. Dersom man klarer å forebygge fravær ved å investere i ergonomi på arbeidsplassen, sparer man sannsynligvis langt mer enn hva investeringen kostet. Tips: Varier arbeidsstilling, og jobb gjerne […]

Ergonomi på arbeidsplassen

Visste du at den vanligste årsaken til fravær i arbeidslivet er muskel-og skjelettplager? Mye av dette kan forebygges med fokus på ergonomi. Dersom man klarer å forebygge fravær ved å investere i ergonomi på arbeidsplassen, sparer man sannsynligvis langt mer enn hva investeringen har kostet. Hva er ergonomi? Ergonomi handler enkelt sagt om hvordan man […]

Leonardo er vår nye .NET & Angular utvikler

Vi har fått Leonardo Oliveira inn i vårt unge og kreative team. Som en del av vårt agile og dynamiske team, vil han få muligheten til å jobbe tett med både nasjonale og internasjonale kolleger. Han vil spille en nøkkelrolle i å utvikle og forbedre våre løsninger, med fokus på .NET og Angular-teknologier. Leonardo har […]

Book et Teamsmøte med meg

Legg inn dine kontaktdata og jeg vil kontakte deg til avtalt tid. Demoen foregår via Teams, slik at vi best mulig kan vise deg systemet slik det vil oppleves for deg.

En demo tar normalt 30 minutter