Forside

Forside2022-03-31T08:52:13+02:00

Kuba gjør hverdagen din enklere

Vi gjør din hverdag enklere ved å tilby markedets mest fleksible system for internkontroll og HMS.

Et komplett system

Kuba er et komplett, digitalt system som forenkler arbeidet med HMS og Internkontroll.

2800 virksomheter og over 20.000 brukere

Kuba IK brukes av over 2.800 virksomheter, med over 20.000 unike brukere innenfor en rekke bransjer. Systemet tilpasses hver enkelt bedrift ved hjelp av moduler, og man trenger derfor ikke å bekymre seg for systemer som aldri brukes.

Konsernløsning

Kuba IK leveres også i en egen konsernløsning der man kan administrere og ha oversikt over alle avdelinger.

Kuba hjelper deg med

Alle bedrifter har ulike behov. Utforsk hvilken løsning som passer best for din bedrift.

Er Kuba noe for din bedrift?

profilbilde

«Kuba gir trygghet for godt HMS-arbeid i en brukervennlig portal levert av mennesker som bidrar faglig, teknisk og praktisk.»

Kristin Harila, Driftsjef i Skeidarliving Group AS
profilbilde

«Vi tok i bruk Kuba i mai 2015. Systemet oppleves som fleksibelt, brukervennlig og sikkert. Vår erfaring er at jo mer vi bruker programmet, jo bedre får vi det til å fungere. Ved behov for support er Kuba raske med tilbakemeldinger og  flinke til å løse problemer som oppstår!»

Birgit Bonden Hørthe, Daglig leder i Bonden Grønthandel AS
profilbilde
«KUBA er en leverandør som kan anbefales for industrivirksomheter som et web-basert HMS, kvalitets- og miljøstyringssystem. Systemet ivaretar god dokumentasjon og kontroll på bl.a. avvik, rutiner, kontinuerlig forbedring, stoffkartotek og Industrivern.»
Roy Nordli, Advokat & sertifisert kvalitetsleder EOQ
profilbilde

Vi har i dag stor nytte av Kuba. Håndbøker, Risikovurdering og Avviksmodulen er allerede i bruk og fungerer utmerket for oss. Kuba er av en slik art at tilpasninger for vår bedrift gjør jobben enklere. Kuba har alltid en god service og responstid. For fremtiden ser vi at Kuba har elementer i seg som  gjør at vi kan benytte Kuba som resten av vårt dokumentsystem. Vi gleder oss til fortsatt godt samarbeide.»

Arild Olsen, Kvalitets- & miljøansvarlig i Vajda Papir Scandinavia AS

Blogg – kvalitet ligger i kunnskap

Endringer i arbeidsmiljøloven fra 1. juli 2024

30. mai 2024|

Endring i arbeidsmiljøloven fra 1.juli 2024 Fra 1.juli 2024 utvides kravene i arbeidsmiljøloven til hva som skal stå i arbeidsavtalen til ansatte. Kort fortalt skal arbeidsavtaler inngått etter 1. juli inneholde mange flere opplysninger enn

Få en uforpliktende demo av systemet

Se hvordan Kuba kan forenkle og forbedre arbeidshverdagen til deg og dine ansatte.

En helt uforpliktende demo.